page_head_Bg

News

Spandex bandage hè una banda elastica fatta principalmente di materiale spandex.Spandex hà un'eccellente elasticità è resilienza, cusì i fasciati di spandex ponu furnisce una forza di ligame duratura, adattata per diverse occasioni chì necessitanu fissazione o imballaggio.

I fasciati Spandex sò largamente usati in u campu medico, cumunamenti usati per riparà e zone ferite, cum'è fratture, sprains, è strains, è ancu furnisce supportu è prutezzione per e ferite postoperatorie.U so vantaghju hè chì ùn hè micca solu faciule d'utilizà è pò esse adattatu secondu i bisogni, ma hà ancu un altu cunfortu è ùn porta micca troppu discomfort à i pazienti.

Inoltre, i bandage spandex anu ancu una bona transpirabilità è l'assorbimentu di l'umidità, chì aiuta à mantene a zona ferita secca è còmoda, riduce a pussibilità di crescita bacteriana, è cusì aiuta à a guariscenza di ferite.

Tuttavia, ci sò ancu alcune precauzioni per esse pigliatu quandu si usanu bandage spandex.Per esempiu, i bandages ùn ponu micca esse usatu per un bellu pezzu è deve esse rimpiazzati secondu u cunsigliu di u duttore;Quandu u bandage, l'attenzione deve esse pagata à una strettezza moderata per evità una stretta eccessiva chì pò causà una mala circulazione di sangue o un pocu effettu di fissazione;Intantu, per i pazienti cù custituzione allergii, i testi di a pelle deve esse realizatu prima di l'usu per evità reazzioni allergii.

In generale, i fasciati di spandex sò un dispositivu medicale cunvene, praticu è còmode chì ponu furnisce effetti di fissazione efficace è bandaging per i pazienti.Ma quandu si usa, hè ancu impurtante di seguità i cunsiglii di u duttore per assicurà a sicurezza è l'efficacità.

Sè vo vulete amparà di più nantu à i prudutti bandage elastic.Please sentite liberu di cuntattateci.Email:info@jswldmed.com Whatsapp:+ 86 13601443135
Jiangsu WLD Medical Co., Ltd. hè un fabricatore prufessiunale di consumabili medichi.I prudutti principali sò gasa medicale, tampone di garza sterilizzata è non sterilizzata, spugna per grembi, garza di paraffina, rotolo di garza, rotulu di cotone, bola di cotone, tampone di cotone, tampone di cotone, benda elastica, benda di garza, benda PBT, benda POP, nastro adesivo, non. -spugna tessuta, maschera facciale medica, vestitu chirurgicu, vestitu d'isolazione è prudutti di cura di ferite.

a

b
c
d

Tempu di post: 14-mar-2024