page_head_Bg

News

Avà avemu qualchì gasa medica in casa per prevene ferite accidentali.L'usu di gasa hè assai còmuda, ma ci sarà un prublema dopu l'usu.A spugna di gasa aderiscerà à a ferita.Parechje persone ponu andà solu à u duttore per un trattamentu simplice perchè ùn ponu micca trattà.
imagine 003
Parechje volte, avemu da scontru sta situazione.Avemu bisognu di sapè a suluzione à l'aderenza trà a gasa medica è a ferita.In casu di sta situazione in u futuru, pudemu risolve da noi stessi s'ellu ùn hè micca seriu.

Se l'aderenza trà u bloccu di gasa medica è a ferita hè debule, a gasa pò esse elevata lentamente.À questu puntu, a ferita di solitu ùn hà micca un dolore evidenti.Se l'aderenza trà a gasa è a ferita hè forte, pudete calà lentamente un disinfettante salina o iodoforu nantu à a gasa, chì pò bagna lentamente a gasa, di solitu per una decina di minuti, è poi pulisce a gasa da a ferita, in modu chì ci hè. ùn serà micca un dolore evidenti.

In ogni casu, se l'aderenza hè assai seria è particularmente dolorosa, pudete taglià a gasa, aspittà chì a ferita scab è caduta, è poi sguassate a gasa.

Se u bloccu di gasa medica deve esse eliminata, a gasa è a scab ponu esse eliminate inseme, è poi a gasa d'oliu nantu à a ferita fresca pò esse cuperta cù disinfettante Iodophor per evità a re adesione.


Tempu di Postu: 29-Mar-2022