page_head_Bg

News

A bandage di gasa hè un tipu di materiale medicale cumuni in a medicina clinica, spessu usata per a vestizione di ferite o lochi affettati, necessariu per a chirurgia.U più simplice hè una sola banda di capannone, fatta di gasa o cuttuni, per l'estremità, a cuda, a testa, u pettu è l'abdomen.Bandages sò diverse forme di bandages fatti secondu e parti è forme.U materiale hè doppiu cuttuni, cù cuttuni di differente spessore in sandwich trà elli.Strisce di tela li circundanu per attaccà è attache, cum'è bandage per l'occhi, bandage di cintura, bandage frontale, bandage stomacu è bandage Withers.Bandages speciali sò usati per a fissazione di membri è articuli.Dopu chì u corpu umanu hè feritu, u bandage di gasa hè soprattuttu utilizatu per imbulighjà a ferita, soprattuttu perchè a banda di gasa hà una bona permeabilità di l'aria è un materiale molle, chì hè più adattatu per a fissazione di vestiti, pressurizing hemostasis, suspending limbs and fixing joints.

Funzione

1. Prutegge a ferita.A bandage di gasa hà una bona permeabilità di l'aria.Dopu chì a medicazione di a ferita hè finita, l'usu di una banda di gasa per riparà u vestitu pò evità l'infezzione di a ferita è l'hemorragia secundaria di a ferita.

2. Fixation.I bandages di gasa sò materiali chì mantenenu i vestiti in u locu, cuntrullanu l'hemorragia, immobilizzanu è sustene a ferita è riducenu l'inflamazioni, immobilizzanu è prutegge u situ di a cirurgia o ferita.Quandu u paci di frattura usa bandage di gasa, fate a frattura, u locu dislocazione di l'articulazione hè ristretta, ma rende l'ossu guarisce rapidamente.

3. Allevià u dulore.Dopu à l'usu di bandage di gasa, a ferita pò esse cumpressa per piantà u sanguinamentu, chì aumenta u cunfortu di i malati à una certa misura, cusì alleviate u dolore di i pazienti.

Metudu di usu

1. Bandage di gasa prima di impacchettare bandage:

① Spiegà à a persona ferita ciò chì hà da fà è cunsulallu constantemente.

② Siate o stendu comodamente.

③ Mantene a ferita (da a persona ferita o un aiutu)

④ Pone a bandage davanti à a vittima quant'è pussibule, partendu da u latu feritu.

2.gauze bandage quandu wrapping bandage:

①Se a persona ferita hè stendu, a bandage deve esse ferita sottu depressioni naturali, cum'è trà i passi, i ghjinochje, a cintura è u collu.Tire delicatamente a bandage in avanti è torna in su è in giù per allistà.Imbulighjate u collu è u torsu superiore cù a depressione di u collu per tirà u torsu à a pusizione curretta.

②Quandu l'imballaggio di i bandages, u gradu di strettezza deve esse in cunfurmità cù u principiu di prevenzione di sanguinamentu è di fissazione di vestiti, ma micca troppu stretti, per ùn impediscenu micca a circulazione di sangue à l'estremità.

③Se i membri sò ligati, i dita di e mani è i pedi duveranu esse esposti quant'è pussibule per verificà a circulazione di sangue.

④Assicuratevi chì u nodu ùn causa micca dolore.Un nodu pianu deve esse usatu, tucking the end of the bandage in u nodo è ùn ligà micca induve l'ossu protrude.

⑤Verificà a circulazione di sangue di i membri inferiori regularmente è liberala se ne necessariu.

3.Quandu si usanu bandages per riparà i membri feriti:

①Put pads molle trà u membru feritu è ​​u corpu, o trà i pedi (in particulare l'articuli).Aduprate tovaglioli, cuttuni o vestiti plegati cum'è cuscinetti, è poi applicà bandages per impediscenu di spustà l'ossu rottu.

②Bandà u spaziu vicinu à u membru è evite a ferita quant'è pussibule.

③U nodu di u bandage deve esse ligatu davanti à u latu micca feritu, è a protrusione di l'osse deve esse evitata quant'è pussibule.Se a vittima hè ferita da i dui lati di u corpu, u nudu deve esse ligatu cintrali.Questa hè a minima probabilità di causà più ferite.

Ci hè assai attenti à l'usu di i metudi, se micca l'attenzione è l'attenzione, hè faciule fà sbaglià.Allora in u prucessu di operazione, u duttore è i feriti duveranu cooperà cù l'altri per ottene una bona fissazione è effettu di trattamentu.

Solu per capiscenu a funzione di bandage di gasa è maestru di u so metudu di funziunamentu currettu, pudemu dà un ghjocu pienu à u rolu di bandage di gasa.


Tempu di post: 30-mar-2022